.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
«یوسف نوری» با بیان این‌که مازندران از مواهب طبیعی خاصی برخوردار است، گفت: در مورد مازندران انگاره غالبی که وجود دارد این است که طبیعت خاصی دارد. اما از این ظرفیت‌ها باید به خوبی استفاده کرد. استاندار جدید مازندران در اولین سخنرانی رسمی خود در مازندران چه گفت
«یوسف نوری» با بیان این‌که مازندران از مواهب طبیعی خاصی برخوردار است، گفت: در مورد مازندران انگاره غالبی که وجود دارد این است که طبیعت خاصی دارد. اما از این ظرفیت‌ها باید به خوبی استفاده کرد.(ادامه)
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است. سید مجتبی شهید نمی‌شد جای تعجب داشت !
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است.(ادامه)
اولین دوره مسابقه طراحی پوستر و کلیپ محرم به همت هیئت رزمندگان شهرستان ساری برگزار می‌شود فراخوان اولین دوره مسابقه قرار عاشقی
اولین دوره مسابقه طراحی پوستر و کلیپ محرم به همت هیئت رزمندگان شهرستان ساری برگزار می‌شود(ادامه)
شمال نیوز: همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) هیئت‌های مذهبی استان مازندران برنامه عزاداری دهه اول ماه محرم خود را اعلام کردند. دهه اول محرم هیئت کجا برویم؟ / برنامه هیئت‌های مذهبی مازندران در دهه اول محرم ۱۴۰۲
شمال نیوز: همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) هیئت‌های مذهبی استان مازندران برنامه عزاداری دهه اول ماه محرم خود را اعلام کردند.(ادامه)
یادمان هفت تپه در استان خوزستان احیا می‌شود
فرمانده سپاه کربلای استان مازندران با اشاره به خاطرات رزمندگان دفاع مقدس در یادمان هفت تپه گفت: امسال یادمان هفت تپه در استان خوزستان احیا می‌شود.(ادامه)
گنجینه شهدای مازندران در سردرب ادارات استان نصب می‌شود
استاندار مازندران با تاکید بر تقویت ارزشهای ایثار و شهادت در جامعه، گفت: گنجینه شهدای مازندران در سردرب ادارات استان نصب می‌شود.(ادامه)
پیام تبریک عادل روحی به منتخبین انتخابات ساری و میاندورود
عادل روحی کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساری و میاندورود در بیانیه ای ضمن تبریک به کاندیدای پیروز این انتخابات از همراهی موثر همه مردم و مسئولان برای برپایی انتخاباتی باشکوه قدردانی کرد. (ادامه)
معاون رئیس جمهور با خانواده شهیدان عبوری دیدار کرد
معاون رئیس جمهور از خانواده شهیدان عبوری و جانبازان بی‌غم و پریجی در ساری دیدار و دلجویی کرد.(ادامه)
در شرایطی که متصدیان فرهنگی استان با ریسک بدنامی و سپرشدن در برابر کسانی که نسبت به این محافل خوشبین نبوده و نیستند، به صدور مجوز و ایجاد فضای فرهنگی لازم برای تحقق این مجوزها مبادرت کرده اند، انتظار این بود که مجریان آن به میمنت این بازگشایی فرهنگی، مانع از ایجاد مجدد بسترهای مسموم برای عقده گشایی اخلاقی  .... ساری تحت فشار نقره داغهای فرهنگی در کنسرتهای ضربآهنگی!
در شرایطی که متصدیان فرهنگی استان با ریسک بدنامی و سپرشدن در برابر کسانی که نسبت به این محافل خوشبین نبوده و نیستند، به صدور مجوز و ایجاد فضای فرهنگی لازم برای تحقق این مجوزها مبادرت کرده اند، انتظار این بود که مجریان آن به میمنت این بازگشایی فرهنگی، مانع از ایجاد مجدد بسترهای مسموم برای عقده گشایی اخلاقی ....(ادامه)
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه درمازندران از برخی افراد که وابستگی مدیران استان به دفترم را سیاسی می دانند، انتقاد کرد و گفت: حضور مدیران در دفتر کارم به هیچ وجه سیاسی نیست.
وابستگی مدیران به دفترم سیاسی نیست
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه درمازندران از برخی افراد که وابستگی مدیران استان به دفترم را سیاسی می دانند، انتقاد کرد و گفت: حضور مدیران در دفتر کارم به هیچ وجه سیاسی نیست. (ادامه)
برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در ساری
(ادامه)
پیام استاندارمازندران به مناسبت درگذشت حاج محمد شکوهی
(ادامه)
صادقعلی رنجبر کالبدشکافی جریانات فریب و فاسق در لیالی قدر
صادقعلی رنجبر(ادامه)
مازندران در هفته ای که گذشت
(ادامه)
صادقعلی رنجبر سوداگری که جان و جهان فروخت و جنان خرید !
صادقعلی رنجبر(ادامه)
صادقعلی رنجبر گذری عشق آفرین به خاطره های خونین
صادقعلی رنجبر(ادامه)
حذف شهریه دوره شبانه دانشجویان شاهد مازندران
(ادامه)
مدعیان لیگ برتر فوتبال مازندران پیروز شدند
(ادامه)
كالاي نمايشگاه پاييزه مرکز مازندران اينترنتي شد
(ادامه)
امروز مادران جوان مازندرانی، نام سردار طوسی را بر گوش خردسالان خود زمزمه می کنند، تا از آنان حماسه سازانی بوجود آورند که تاریخ یک کشور به آنها مباهات کند و آحاد مردم او را الگوی خود پنداشته و با نامش عجین باشند! علمدار لشگر مازندران
امروز مادران جوان مازندرانی، نام سردار طوسی را بر گوش خردسالان خود زمزمه می کنند، تا از آنان حماسه سازانی بوجود آورند که تاریخ یک کشور به آنها مباهات کند و آحاد مردم او را الگوی خود پنداشته و با نامش عجین باشند!(ادامه)
والفجر 8 نماد حماسه آفرینی های لشکر 25 کربلای مازندران(ديدگاه)
(ادامه)
صادقعلي رنجبر به مناسبت یازدهمین سالروز ارتحال مرحوم آیةالله روحانی
صادقعلي رنجبر(ادامه)
بالنده ترین حضور مازندران در دفاع مقدس با نام سردار شهید محمد حسن طوسی پیوند خورده و سپاه کربلای مازندران مرهون حماسه آفرینی های ایشان و یکایک رزمندگان و سرداران سروقامت سپیدروی بلند نظریست که همچون خورشید، آسمان بی کران افتخارات مازندران را تابناک نگه داشته اند. سردار شهید طوسی ، ناخدای کشتی عشق
بالنده ترین حضور مازندران در دفاع مقدس با نام سردار شهید محمد حسن طوسی پیوند خورده و سپاه کربلای مازندران مرهون حماسه آفرینی های ایشان و یکایک رزمندگان و سرداران سروقامت سپیدروی بلند نظریست که همچون خورشید، آسمان بی کران افتخارات مازندران را تابناک نگه داشته اند.(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.